lørdag 26. desember 2009

God jul og dårlig pc-føre

Det er flere årsaker til at jeg oppdaterer så sjelden, dårlig med tid er èn årsak, men hovedårsaken er vel at mannen min har så mye drit på maskina som liksom skal bedre yteevnen dens at den krasjer hver gang jeg prøver å åpne en bildemappe.

Da jeg skulle finne et passende bilde til en god jul-hilsen var den eneste mappa jeg fikk lurt meg inn på en mappe med skannede bilder fra da jeg var liten, som jeg av en eller annen grunn hadde lagret som bmp-filer.
Det mest julete bildet jeg fant var dette:



Meg selv, ca tre år, sittende fast i do klamrende til en juleserviett som om den kunne redde meg fra å falle ned i kloakken.
 Om dette er tatt i jula vet jeg ikke, men det er jo en klassiker å glemme å kjøpe dopapir i den høytiden alle bæsjer desidert mest.

Vel, God jul til alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Dette er den måten du altid pleide å sitte på do på - bare juleservietten var spesielt for anledningen.

    SvarSlett
  2. Hihi. Jeg tenkte på det bildet så sent som i dag, da jeg fant frem de sju reserve-dorullene jeg hadde gjemt i skapet. Men jeg hadde glemt at du satt NEDE i doen.

    SvarSlett