lørdag 4. juli 2009

Å, for en bursdag!


Marsipankake


Cornelia i bursdagsantrekket sitt...


...som ble blei kassert etter fem minutter


Muffins


Blomster...


...fra hagen

<3
Dette, kombinert med familie på besøk, deilig sommervær og presanger, tror jeg
har vært en fin dag for henne.
Hun vet jo ikke at hun ikke har bursdag før om ti dager ;)
Den som faktisk har bursdag i dag er nemlig meg,
så nå som barna sover som små steiner i sengene sine skal jeg åpne en flaske iskald champagne
og feire min 35. fødselsdag.
Hurra!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen på etterskudd :))
    Og med den lille prinsessa og :)
    Så moro du fant veien hjem til meg :)

    Sommerklem

    SvarSlett
  2. Herligheten for noen herlige bilder her inn nå da!!!
    Og den frøkena haddu du kunnet tatt med i frøken markblomst og...Se så vakkert hun sitter der på stolen med blomsterkransen på! Nydelig,)

    SvarSlett
  3. Forsinket gratulasjonsklem fra Totenvika! Og en til den søte snuppa som snart fyller år også!

    Klematisen som vokser og trives her setter jeg stor pris på og skulle gjerne visst navnet, for flere kunne friste siden den overlever her hos meg.
    Ringblomstene ble sådd inne og er bare akkurat begynt å blomstre.

    Fortsatt god sommer på vindtoppen (selv om det har blitt en hel del kaldere siden i går)

    SvarSlett
  4. Å, champagne! Håper det smakte, og ga deg bursdagsfølelse etter at du hadde viet hele dagen til andre enn deg selv. Fine bilder, også. Til NESTE ÅR greier vi kanskje å komme oss på bursdagsbesøk igjen.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 3 åringen :) Så nydelig lita tulle. Koselige bilder fra hagen din også. Nydlig! Turen til Helen Fredholm var så utrolig flott. Vi var også hos Dag Lyngar også. Supert! Hanne

    SvarSlett
  6. Gratulere med vel overstått og takk for kommentar. Eg bare flytter løkene nå eg, for du hadde et poeng med at nå vet eg hva det er. Nydelig blogg dette med så masse gode bilder. Og den kaka kunne eg godt tenkt meg et stykke av.

    Ha en fortryllende fin dag!
    Masse hilsner fra AnneKa

    SvarSlett