tirsdag 1. desember 2009

Da er oppløpet i gang

og det føles som hele verden er klar for juleoppløpet unntatt meg.
Som litt for travel småbarnsmor har det blitt ingen tid til blogging i det siste, og knapt med tid til adventspynting og denslags.
Men litt har jeg da fått gjort i stand:




...halvferdig adventskalender på plass i kjøkkenvinduet...



...såvidt påbegynt adventsstake...
(første søndag i advent kom som... Vel, julekvelden på kjerringa.)




...adventsstjerne og snøfnugg samt Rudolf på plass i stuevinduet...




...sprekkeferdige amaryllisknopper...




...og fyr på Jøtul 3.

Da er det viktigste på plass, og det får holde for nå.



6 kommentarer:

  1. Hei på deg fra en ny leser. Jeg har tittet litt her inne hos deg, og må vel bare innrømme at jeg sitter her og humrer for meg selv. Du skriver akkurat slik som jeg liker veldig godt å lese. Kommer tilbake.

    Ha en fornøyelig onsdag.

    SvarSlett
  2. Hei. Lenge siden jeg kikket innom her sist. Ser du har vært på materialsanking i mitt nære nærmiljø :) God adventstid.

    SvarSlett
  3. God start på desember . Her hos meg har bare adventsstaken kommet opp ennå ,--- ja, og så der Schwibb-bogen som jeg fikk av Fred og Anita fra Tyskland i sommer .

    SvarSlett
  4. Det blir jul også uten perfekte vindusbilder ;)

    Flotte ting du viser forresten, den rudolfen var superfin :D

    (her er nå eneste jule/advent pynt en porselensfat med hvite kubbelys og det jeg fant i farta som var lilla og kunne passere for pynt...;) )

    SvarSlett
  5. Heihei.

    Tittet innom idag, og syntes det var morsomt å lese bloggen din. Du skriver på en slik måte at man bare må le litt. Og slikt liker man.

    Kommer tilbake!

    SvarSlett
  6. Synes dette så både spennende og stemningsfullt ut jeg! Det blir jul uansett hva vi gjør. Nyt adventstiden:)

    SvarSlett