mandag 13. april 2009

...Da var påsken over...

Første del av påskeuka var jeg på jobb, resten brukte vi på å dra en tur til Telemark for å besøke foreldrene mine.


Når en trekker fra 2 X 5-6 timers kjøring, blir ikke en langhelg særlig lang, men vi rakk da å...


...utforske tomta sammen med bestemor...


...marinere trappa i såpeboblevann...
...gå tur...

-faren min synes det er greit å ha med seg littegranne fotoutstyr på turen, bare sånn i tilfelle man skulle møte en ørn eller noe-
(noen resultater av det å ha rett utstyr til rett tid på rett sted kan sees her)

Jeg selv fikk tatt mest sånne bilder som dette:

-forsøkene på å fange kodakøyeblikkene blei som regel spolert av motlys, men, men.
Alt i alt var det en fin påsketur, men jeg synes allikevel alltid at det beste med å dra på tur er å komme hjem igjen.
Dessverre hadde ikke snøen gått så mye som jeg trodde den kom til å gjøre mens vi var borte, så planen om å kaste meg i gang med våropprydning i hagen denne siste fridagen begrenset seg til å tynne bringebærkratt, for så å sitte litt i sola på verandaen og drikke te og spise kjeks.
Greit det òg.


5 kommentarer:

  1. He he,det er noe eget ved å komme hjem igjen.Bortsett fra og pakke opp og få bukt med all klesvasken.Men det hører jo med når man drar på tur.

    SvarSlett
  2. Hallo Jonna.
    Vet du jeg har passa deg da du var liten.
    Du bodde på Gaukås stasjon, ikke sant?
    Din pappa heter vel Kent?
    Morsomt.
    Hva gjør du og hvor bor du nå?
    Hilsen Kate

    SvarSlett
  3. Ser ut til å ha vært en hyggelig tur! Og så kul tryllestrø du har på pekeren på siden din, hvordan får man til det?

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder da, og likte spesielt godt det emd faren din og det vesle utstyret hans...HIhi, må jo være proff karen der da ;)

    Javisst, borte bra men hjemme best hvertfall om en har småunger ;0) Ja, uansett ;) HIlsen en hjemmekjær hagedame ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. åh jeg lo godt av faren din, men det er ikke noe å kimse av at han har med rett utstyr til rett tid! deilig å være hjemme hos mor og far! :klem:

    SvarSlett