mandag 9. august 2010

Frk.Rose

Ny konkurranse hos Moseplassen, og denne gang skal det kåres en vinner i kategorien


Siden jeg faktisk har en fin rose, bør jeg vel slenge meg med.
Min kandidat er
Christiane


Siden hun har bodd her lenger enn meg,vet jeg ikke hvilken art hun er eller hvor gammel hun er.
Men jeg vet at hun er pen og lukter godt.
Hun står på hjørnet inntil en vegg og trives egentlig ikke noe særlig,
litt for tørt, litt for varmt.
I vinter blei det  for kaldt, og jeg var overbevist om at hun hadde tatt sin død.
Jeg ventet og ventet, og innså til slutt med et stikk i hjertet at det bare var å klippe ned hele planten.
Men Christiane ga seg ikke så lett, og skøyt på nytt fra rota, og har med denne gest sikret seg prima behandlig og all slags ekstraomsorg i all fremtid- for henne vil jeg ikke miste!
<3

3 kommentarer:

  1. Heia :) Så hyggelig å høre fra deg, og flott at du er med på konkurranse også denne gangen :D

    Det er så fint når blomstene overrasker oss på den måten, det er liv langt der nede, og vips en skjønn blomst attpå :D

    SvarSlett
  2. Den rosen er jo altså virkelig et syn .

    SvarSlett
  3. Jeg har vært inne og stemt på Christiane .

    SvarSlett