søndag 16. november 2008

Vinduskarm-blues

Siden jeg i det siste har vært mest opptatt av...



...har det ikke blitt mye tid til blogging i det siste.

Og siden det er...



...er det ikke stort å blogge om heller, ihvertfall ikke på hagefronten.

Snøbildet er ikke helt representativt, det ble tatt i forrige uke.
De diste dagene har vi hatt mildvær, snøen er borte, jorda er mjuk, og jeg har klødd i fingrene etter å gjøre noe i hagen.
Men...
Konklusjonen er at det eneste aktuelle i så fall måtte være å panikkplante noen tulipanløker, og det har jeg jo bestemt meg for ikke å gjøre før til neste år.

Så...


...da er det bare å omfavne det faktum...




...at årstiden for kjipe blitsbilder av potteplanter i vinduskarmen er her...
(her kommer et knippe)


...heldigvis er det snart jul...


...så får jeg noe annet å tenke på enn...


...at det er fryktelig lenge til hagesesongen begynner igjen...



...noe som gjør meg fryktelig frustrert, best beskrevet av...



Men heldigvis har jeg nok å ta meg til, og på den lyse siden;
om det hadde vært hagesesong ville nok bluesen vært en dårlig-samvittighet-for-hagen-blues.
Dessuten er det ikke lenge til februar, og da kan man jo begynne å så!

5 kommentarer:

  1. Fint å se at det vokser rundt deg og at ihvertfall noe av det kommer fra mine vindueskarmer .

    SvarSlett
  2. Fomler litt med dette kommentarsystemet ditt

    SvarSlett
  3. Ååå, så fine små nieser jeg har!

    SvarSlett
  4. Hei.

    Søte små :o)
    GLEDER meg helt enormt til så- sesongen kan begynne jeg også..(fnis)

    Kveldsklem Vibeke.

    SvarSlett
  5. Se hva jeg fant! På bloggen min, "Bøker jeg elsker, VI"

    SvarSlett