fredag 13. mars 2009

Frøken Frø 2009

Kaster meg med her òg, blir mye kasting i kveld :)

Min kandidat er frøken Karse:

Lille Karse, en unnselig frøken.
En liten en som er likt av de fleste, men er det noen som virkelig elsker karse?
Hun opplever ofte å bli oppmuntret, vannet og beundret en kort stund, for så å bli satt til å vansmekte.
Jeg synes hun fortjener heder og ære for sin innsats i det å glede titusenvis av barn hvert år, og for rollen hun har spilt i forhold til tradisjonsbygging i de tusen hjem.
Dessuten er hun pen og lukter godt og grønt, og vitner om at liv er laga i de trangeste kår, selv på dette lille fatet dekt med kun et tynt lag bomull.
Stell pent med Karse, det fortjener hun.

6 kommentarer:

  1. Så flott Frøken kandidat:0)

    SvarSlett
  2. Karse er herlig!! Flott kandidat:)

    God helg!

    SvarSlett
  3. flott frøken :) Veldig hyggelig at du er med på konkurransen :D

    SvarSlett
  4. Fin og verdig kandidat.
    Karse er sunt å spise også.
    Så, god appetitt! :)

    .... og GOD LØRDAG! :)

    SvarSlett
  5. Så stilig! :D Karse er godt og pent. Ja, den puster og den lever, et vesen som fortjener respekt :) Lenge siden jeg plantet karse nå forresten!

    SvarSlett
  6. Kjener duften av den helt hit jo ;)))

    Kasta meg på denne runde jeg og ;) Kos dæ videre Jonna;)

    SvarSlett