onsdag 25. mars 2009

Interaktiv påskedekorasjon del 2

Siden sist har Cornelia fattet interesse for kaninlandsbyen, og må sjekke den hver dag for å se om innbyggerne har funnet på noe gøy.
Her om dagen måtte narcissene byttes ut, og de fikk muscari i stedet.

(man blir nemlig ganske lei av påskeliljer og andre gule blomster når man jobber i blomsterbutikk)
Hun lurte fælt på hvordan det kunne ha skjedd sånn helt plutselig, men i stedet for å gi en rasjonell forklaring lot jeg henne gå og spekulere på det.
Det er noe med det å la magien leve sitt eget liv i sånne tilfeller.


De har også fått et lite karsebed- de må jo ha mat!
Det synes ikke Cornelia noe om, for hun har nemlig smakt på sin egen karse og synes ikke det var noe godt i det hele tatt.
Men hun visste da råd, og vips, hadde hun tryllet fram de små leppepomadeboksene fra Accessorize som jeg har prøvd å gjemme unna så de ikke skal bli my little pony-mat.


Kake!
Det er det kaniner trenger.
Jovisst.
Best å finne den siste også, for det var litt trist med den siste som sitter på toppen og gråter fordi han ikke fikk.
Men bortsett fra det hersker der fred og fordragelighet.


Alt er vel.

6 kommentarer:

  1. Det er godt det er fred og fordragelighet i kaninlandsbyen! Kaker jo veldig godt!

    SvarSlett
  2. Så koselig med en liten situasjonsrapport. Herlig innlegg. Likte alle stjernene dine som drysser omkring. Koselig:)

    SvarSlett
  3. Så herlig og annerledes innlegg da ;0) Og kaniner...Blir vel snart flere der igården tenker jeg...?

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Dette er den fineste påskedekorasjonen jeg har sett! :)
    God idè!

    SvarSlett
  5. Spørs om kaninene mine er trygge når Corny kommer i påsken? Tror jeg skal legge litt til rette for cross-over til påske-ender, du vet.
    Stjernedrysset er litt sånn Peter Pan . ikke sant?

    SvarSlett