søndag 7. juni 2009

Frøken stemor 2009

Først vil jeg nytte anledningen til å berømme Anne på Moseplassen med ett år med vel gjennomførte missekonkurranser.
Good going!
For å besøke Annes eminente blogg og for å delta i konkurransen, klikk her:


Og så over til kandidaten:

Frøken Aquarina von Skreia



Aquarina er min første egensådde stemor, og derfor ekstra spesiell for meg.
Hun er av typen Miniola 'Heart Aqua'- en svært småblomstrende og, i følge beskrivelsen, grønn kultivar.
Hun er riktblomstrende og kompakt i veksten, og grønn eller ei, et yndig skue.

Ta vel imot henne!




7 kommentarer:

  1. Vakkert og spesielt bilde !

    Lykke til med stemora di ;)

    SvarSlett
  2. ooooo, ovasjoner!
    Vakkert bilde av en skjønn kandidat :)

    Veldig hyggelig at du vil være med denne gangen også, og takk for fine ord :)

    SvarSlett
  3. En sart og veldig fin skjønnhet! :)

    SvarSlett
  4. Takk for besøk på min blogg!
    Så yndig din selvsådde stemor,min rekker dessverre ikke frem ,men jeg har noen søte fra plantasjen.
    Østre Toten er en så frodig og herlig bygd.
    Lykke til med din Frøken stemor 2009:)

    SvarSlett
  5. Aldeles nydelig var den. Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med finaleplass:))))
    God helg.

    SvarSlett