fredag 26. juni 2009

Hurdalsroser og dårlig med tid

Som et monument over tidsklemma (teit ord, egentlig, men ganske beskrivende) står den der


og vansmekter,


men tar seg egentlig ganske bra ut nå som hurdalsrosa blomstrer og begynner å ta seg til rette


Et annet resultat av begrenset tid til rådighet er innkjøpet av min nye bestevenn Flymo EasiCut


At jeg ikke har fått meg en sånn for lenge siden!
Føler meg som den reneste Edward Saksehånd,
og spireabuskene blei kjempefine på en blunk.
Bare vent, forvokste forsythiahekk som har brydd meg i hele vår, nå skal du motstand møte!
(selv om det betyr å ofre blomstringen neste år, men det er det verdt.)
Haha!
(lydeffekt: VVVVRRRRRRR!)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Liker bloggen din!
    Og jeg innser at jeg må kjpe meg en sånn Edward Saksehånd...
    har hagedilla, - mest roser egentlig - men mange andre arter har funnet veien til min hage.

    Jeg linker deg jeg - om det er greit?
    tone

    SvarSlett
  2. Synest at den tok sg bra ut på bildene dine her, jeg da. ;)
    Kos deg med din nye hjelper og ha ei fin helg! :)

    SvarSlett