mandag 14. juni 2010

Bryllupsdag og takk for i år, tulipaner

12. juni 2004


Hurra!
Ingen spesiell markering i år, noe som er helt OK.
Slik ting er nå faller det seg mer naturlig å prioritere familietid fremfor bare-oss-to-tid.
Men jeg fikk blomster, lupiner plukket i en grøft på vei hjem fra spillejobb <3
Tradisjonen tro kjøper jeg bryllupsdagsblomster til meg selv, i år på rot:


Immaculèe.
 At det ble denne er tilfeldig; jeg ville ha en hvit peon, og dette var den eneste hvite peonen de hadde på Plantasjen som så levedyktig ut.
Om en stund ser den forhåpentligvis sånn her ut:



Ellers er tulipanene på hell og på sitt absolutt vakreste akkurat nå.
Takk for super innsats...



...og velkommen tilbake neste år!

3 kommentarer:

  1. Lupiner plukket på vei hjem fra spillejobb var da INNMARI søtt spør du meg ;). Vi deler status som spilleenker du og jeg - selv om mannen min spiller mindre nå enn før. Stadig vekk en lydjobb også da forsåvidt.

    Nå er jeg så innmari glad i han - det er jeg alltid da - men ekstra tror jeg - så jeg har gitt klarsignal til at han kan få kjøpe et elektrisk flygel i stua vår av arvepenger jeg har etter mammaen min. Livet blir koseligere med musikk i stua.

    Gratulerer med bryllupsdagen. Var da et kult bryllupsfoto også ;).

    SvarSlett
  2. Å, gratulerer! Det hadde jeg helt glemt. Nå får du lov til å glemme min bryllupsdag også :)
    Jeg tror jeg skal ta opp tradisjonen din med å kjøpe bryllupsdagsblomster til meg selv, så er jeg sikker på å få. Jeg kjøpte til Mannen et år, og da sa han "Jag är ingen tjej!" Så i år får jeg vel kjøpe en sigar eller en forgasser eller noe slikt.

    SvarSlett
  3. Blomster på bryllupsdagen har jeg ingen erfaring med , men peonene mine - en rød og en hvit- får visst bare èn blomst hver i år ? Tsts.

    SvarSlett