torsdag 26. juni 2008

De lurte meg....!

Forrige uke postet jeg dette innlegget hvor jeg uttrykte min yre glede over at valmuene mine ikke var de vanlige oransje, men derimot en besnærende fargeblanding av rosa, champagne og hvitt.
Men de forræderiske peek-a-boo-knoppene lurte meg; nå har de nemlig begynt å springe ut, og alle sammen er...


....Ja, nettopp; ORANSJE.
Så beklager til de som gledet seg til å få frøkapsler fra lekre, rosa valmuer til høsten, jeg var nok litt kjapp til å trekke konklusjoner angående disse lunefulle.
Men de er jo pene, der de står,da.

Dessuten matcher de det lille nipselammet jeg kjøpte på en lokal brukt- og antikk-butikk her om dagen, så nå benytter jeg anledningen til å presentere han òg:


Søt?

1 kommentar:

  1. Hehe - vi gjør alle noen hagetabber, for å si det mildt har jeg også mine.. :) De orange er da veldig pene, men jeg kan forstå at du gledet deg til de rosa ;) God helg. hanne

    SvarSlett