tirsdag 26. august 2008

Utfordring og award

Jeg har fått både en utfordring og min aller første award av Vibeke , awarden ser slik ut:


Jeg synes den er litt vanskelig å gi videre siden jeg faktisk ikke kjenner noen av dere der ute noe særlig, men awarder skal gis videre, så jeg gir både den og utfordringen den til:

Moseplassen
Ida
og
GundaM

Vel, her kommer mine svar på spørsmålene:

(og bilde av min nyinnkjøpte Streptocarpus)

What are the last 3 things you purchased?
En Streptocarpus, ulltøy så barna ikke skal fryse til vinteren, og en mascara (Diorshow, fordi jeg fortjener det)

What are the last three songs you downloaded?
Tre sanger med Frankie Lymon

What where the three best places you visited?
Hmm, jeg liker meg jo best hjemme og har reist minimalt...
Men York, Nordfjordeid og en eller annen Hill vi gikk opp på da familien var i England da jeg var 12, der var det fint.

What are your three favorite movies?
Akkurat nå Shinobi, Gangster no. 1 og Bambi (fantastisk bakgrunnsanimasjon)

What are your three favorite possessions?
Huset vårt, hunden min (han kan vel anses som en eiendel selv om han er levende...?), og.... kameraet mitt, kanskje...?
Eller den rosa Cymbidiumen min?

What three things can you not live without? (Other than family and friends)
Vann, Smith's Rosebud Salve og visuelle inntrykk

What would be your three wishes?
God helse, at regnskogen får bestå og en turkis Chevy Nova.


(pauseblomst)
'

What are three things you havent done YET?
Kjørt en Chevy Nova, vært i Japan og snorklet i korallrev (må forte meg før de dør ut alle sammen)

What three celebrities do you want to hang out with most?
Iggy Pop, Nick Cave og Jack White, kanskje?
Eller Lene Alexandra for å gjøre et sosiologisk studium...?

Name three things that freak you out.
Når mannen min skader seg, å være ute på havet i liten båt, thrillere med barn i hovedrollen kombinert med paranormalt tema.

What are your three favorite dishes?
Vanskelig spørsmål, noen ganger er falaffel i pita godt, andre ganger grøt.
Men det første som falt meg inn er:
mors bønnesuppe med salt kjøtt, en god carbonara og kompe med sukker på.

Name three thing you are good at.
Flink med planter, til å begynne på prosjekter (ikke alltid like flink til å fullføre, men...), og til å lage TexMex.

What are three things you are currently coveting?
Å komme meg gjennom resten av graviditeten uten plager, å få en ukomplisert fødsel og at barnet er friskt.
(noe endimensjonalt, kanskje, men sånn er det)




Vel, det var det!

7 kommentarer:

  1. Hei på deg denne torsdagen.
    Takk for utmerkelsen! :)))
    Utfordringen skal jeg nok prøve å få tatt etterhvert.
    Det er en stund siden nå.
    En stund var det drøssevis av utfordringer. Men, etter en god "utfordringspause", så skal jeg nok gjennomføre ja. ;)
    De siste ønskene dine er alt det enhver mor ville ønske seg. Og veldig viktige.
    Lykke til med det. :)
    En fin fin dag ønsker jeg deg! :)

    SvarSlett
  2. Åååååå,kompe med sukker er nydelig, det hadde jeg helt glemt når jeg tok utfordringen(det er jo mye bedre enn pasta).Så gøy at du tok deg tid til utfordringen :0)
    Personlig spørsmål så det er muligens litt frekt men når har du termin?

    Ønsker deg en fin dag:0)

    SvarSlett
  3. tusen takk for hyggelig oppmerksomhet, veldig stas at du tenkte på meg :) Jeg har en bunke awards som jeg må ta tak i nå snart, det har blitt utsatt en stund men nå er det på høy tid (rødme).
    Ønsker deg en deilig siste del av graviditeten :D

    SvarSlett
  4. Det var Glastonbury! Mulig hill'en heter Glastonbury Hill, men tårnet på toppen heter i alle fall Glastonbury Tor. Det blåste fælt, husker jeg.

    SvarSlett
  5. hei Jonna, jeg hoppa over den utfordringen denne gangen jeg, orka rett og slett ikke å finne svarene, men tusen hjertlig takk for awarden :D

    SvarSlett
  6. Glastonbury Tor , ja
    Har et nydelig bilde av søstrene halvveis opp . Husker du Sam Brown-plata til Kent fra den turen ?
    OH How I like my tea-tea in the afternoon -can`t live without it --
    Bøøøønnesuppe --shhhshhhhjjj

    SvarSlett
  7. Anne- Alt i orden, skjønner deg godt ;)

    SvarSlett