fredag 13. mars 2009

Jeg kaster meg med, og bokstaven er B

Litt sent inn i ringen, jeg kaster meg med på Petunias :


Mitt ord på b er barytonsax.
Barytonsax er instrumentet mannen min spiller (mest) på, og et av dem jeg liker aller best.
Her er han sammen med bandets bassist og hans kontrabass, om man legger godviljen til kan man kalle dem et boyband.
(Selv om det nok ikke er favorittbetegnelsen)

-Bildet er tatt av Gitte Johansen og gjengitt med tillatelse-

Om jeg ikke husker aldeles feil, er denne sax'en i tillegg en Buescher, så da burde bokstaven være dekket godt og grundig.

Bod Belg til alle!

15 kommentarer:

  1. Disse gutta har garantert mye moro sammen, og lager sikkert mye bra musikk også!

    Bod belg :D

    SvarSlett
  2. Haha! Boyband! Ja, hvorfor ikke! Ingen som har sagt at boyband kun skal synge pop og de er jo gutter i band!
    Morsomt innlegg og et kjempevalg for B:)
    Kjekt at du ble med!!!

    SvarSlett
  3. Så artig B valg:0)
    Bod belg til deg og....

    SvarSlett
  4. Skikkelig bra B-valg dette:o)

    SvarSlett
  5. Tøff B vil jeg si!
    Fortsatt topp helg til deg;)

    SvarSlett
  6. Flott motiv!

    Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  7. En musikalsk B.
    Flott! :)
    Dette er ett av de flotteste og mest sexy instrumentene jeg vet om. ;)))
    Skulle ønske jeg kunne spille ett slikt selv....

    SvarSlett
  8. Hehehe Bod Belg til beg og!!

    Flotte spennande bilder.. musikk er herlig!

    Monica

    SvarSlett
  9. Sikkert mye spilleglede i det bandet.
    Supert valg av bilde til bokstaven B.

    SvarSlett
  10. Takk for alle kommentarer!
    Ja, det er et bra band- de spiller på Parkteatret på Grûnerløkka
    1. mai, bare å ta seg en tur!

    SvarSlett
  11. Dette var ett godt B-valg bilde. Dette likte jeg godt!!!

    SvarSlett
  12. Så morsomt B-bilde! De har det sikkert morsomt smmen. Må være gøy å spille i band sammen.

    SvarSlett
  13. herrefred for en kjekkas av en mann og en kjekkas av en kontrabass-spiller! :D

    SvarSlett
  14. Stinkers: enig!
    Om du ikke har noe bedre å gjøre 1. mai bør du ta deg en tur på parktestret og høre dem spille.

    SvarSlett
  15. parkteateret? i oslo? kanskje jeg ikke har noe bedre å gjøre!! :D skal du?

    SvarSlett