søndag 28. mars 2010

Picassokyllingen på eventyr

13 kommentarer:

  1. hihi. artig innlegg! :) fin blogg du har. god påske! hilsen line

    SvarSlett
  2. hehe En blir aldri for stor til å leke .God påske til Picasso-kyllingen -- og til de andre også, selv om de var litt blærete. kanskje de bare er sjenerte ?

    SvarSlett
  3. Hihi, så søt han var, da :)

    Ønsker deg en fin påske :)
    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Hehe, så koseleg innlegg du har laga :)

    SvarSlett
  5. Herlig innlegg om lille Picassokyllingen på eventyr!
    GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  6. Den nederste blomen hos meg er Erica vårlyng :)

    SvarSlett
  7. tante jul30 mars, 2010

    Hihi, fantastisk. God påske, söster!

    SvarSlett
  8. Hi hi hi...morsomt. Moro med påske. Herlig med hjemmelaget pynt!

    God påske fra Marte

    SvarSlett
  9. He he...så artig en billedserie du har laget !!
    Ser du har en lignende vase som meg. Du spurte hvor man får kjøpt slike. ....tror jeg har fått den en gang i tiden, så det vet jeg sannelig ikke. Men den er veldig stor og tung (tykt glass) muligens Hadeland krystall.
    Så kanskje man finner slike hos de som forhandler Hadeland K.
    Ha en fortsatt fin Påske !

    SvarSlett
  10. Du finner deg nok til rette etterhvert.... ;))

    GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  11. Selv om påsken er ferdig, så må jeg bare si at det var et kjempekoselig innlegg :)

    Og nå når Picasso-kyllingen blir pakket ned i en eske med resten av påskepynten i et helt år så får den kanskje tid til å bli litt bedre kjent med de andre. Så er de alle sammen bare gode venner snart :) Og krig og fred og miljø og sånn..

    SvarSlett