onsdag 24. september 2008

En hyggelig oppmerksomhet....

...Varmer alltid, og i dag fikk jeg en sånn ordentlig koselig en av en medblogger.
Det er utrolig hyggelig at noen jeg ikke kjenner og som ikke kjenner meg (annet enn gjennom hverandres blogger) får for seg at "Jo, henne har jeg lyst til å glede, jeg sender en gave i posten".
Ekstra fint er det jo når gaven er en fulltreffer, her er det jeg fikk:


Et stort kort og en magnet med bilde av Elisabeth Helvin-engler, disse er kjempefine og har fått plass på inspirasjonsveggen min.
(Trengte helt klart noe nytt der, kreativitetsbegeret flommer ikke direkte over om dagen)
Vaniljete, som jeg selvfølgelig elsker, og når den er fairtrade og økologisk attpåtil blir den jo enda bedre.
Det hele var pakket pent inn, og kom med et hyggelig kort:



I farger som matcher sinnstilstanden min perfekt om dagen, jeg har på meg turkise klær, velger en turkis kopp til teen og strikker til og med babytøy i turkis, hadde egentlig ikke tenkt over hvor mye av den fargen jeg faktisk omgir meg med for tiden før det slo meg hvor "riktig" innpakningen var:


Så en STOR takk til Vibeke, fordi du gjorde dagen min bedre!
Jeg skulle gjerne sendt deg et stort smil personlig, men får meg liksom ikke til å publisere bilder av "fødefjeset" mitt, så jeg lar min turkise sparekatt gjøre jobben:



Omtrent sånn ser jeg ut akkurat nå.

5 kommentarer:

  1. Herlig farge, turkis. Bruker det mye i maleiene mine. Ikke alle er fortrolig med det du.. Og for en flott katt. Likner litt på vår mumrikk den:-)) Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  2. Koselig.
    Flott gave! :)

    SvarSlett
  3. Hihi, jeg ser deg for meg der du sitter og smiler med strikketøyet dit...
    Forøvrig synes jeg du kan bli med på konkurransen min, selvom premien kanskje blir noe du har smakt før. Du har et fortrinn på noen av spørsmålene, tilogmed!

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig at du likte innholdet i pakken :o)
    Er hekta på turkis for tiden så det var jo ekstra gøy at du var inne i samme "fargeperiode" du også!Håper du likte vaniljeteen.

    Vibeke :o)

    SvarSlett
  5. Så trivelig da med en oppmerksomhet i posten, og ikke stress for oss bloggere nå da men trivelig å se hvordan det går ehr inne da;)

    Helgeklemz

    SvarSlett