mandag 1. september 2008

Ny oppdagelse i hagen.

Og denne gangen atpåtil en positiv en, som ikke omfatter gule/oransje blomster!

...Inne i den forvokste Forsythiahekken, litt for tett på epletreet, står det et gammelt, lite tre...


...Det er omlag 3 meter høyt, mosegrodd, og har en del døde greiner...



Har ikke brydd meg noe særlig med å finne ut hva det er, siden plasseringen og forfatningen er så dårlig at jeg tenkte jeg måtte fjerne det.
Men så:



Hei, hurra!


Syrinhortensia!
Den står jo til og med på ønskelisten min!




Så her blir det ikke noe fjerning av gammelt tre, nei.
Nå skal det beskjæres epletre og hekk, for denne trenger plass om den skal komme til sin rett.
Glad, nå!



7 kommentarer:

  1. Heldige du! Det står på ønskelisten min også.

    SvarSlett
  2. Så herlig oppdagelse :0)Tenker du er glad!
    Skal ut i hagen og sette noen løker, har kjøpt litt av hvert.Spennende å se hva det blir ut av det til våren, har aldri satt løk før men det kan da ikke være så vanskelig :0)

    Håper at alt står bra til med deg og "magen".
    Klem

    SvarSlett
  3. Jammen fint når man finner positive overraskelser i hagen :0) Og denne var kjempefin!!

    SvarSlett
  4. For en fin overraskelse! Skjønner jammen godt at du ble glad. Lykke til med treplein!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Flott overraskelse det!
    Søte bomster.
    Nyt synet og rydd plass ja! :)

    SvarSlett
  7. Nå var du heldig:) Syrinhortensia er en kjempefin busk. Jeg har en liten en...gleder meg til den blir stor:)

    SvarSlett