onsdag 16. september 2009

Endelig....

Når man har gått og hangla en stund, føles det faktisk befriende når sykdommen til slutt slår ordentlig ut.



Det er litt som når tordenværet endelig kommer etter at det har vært lummert lenge.



Ungene har (først den ene, så den andre) vært sjuke i 2 uker, og nå er det altså min tur.



Enormt dårlig er jeg vel ikke, men ille nok til at jeg holder meg hjemme fra jobb og mest mulig i ro- det vil si ikke gjøre husarbeid siden jeg blir faretruende kvalm hver gang jeg bøyer meg og svett av å bære klesvasken en etasje ned.



Calluna med beboere- nokså tacky, men med en veldig barneappell

Jeg er altså tvunget til å sitte med en bok og noe varmt å drikke og bare gjøre ingenting i et par dager.
Stakkars meg:)

5 kommentarer:

  1. Fint på verandaen din . På min står enda alle pelargoniene i full blomst, og ute også . Men i dag morges var det bare 3 grader så det begynner å bli skummelt . God bedring .

    SvarSlett
  2. Vakkert ble det med lyng!

    Håper du greier å kose deg litt også da. Stell pent med deg selv og god bedring.

    SvarSlett
  3. Vil dette si at vi ikke skal komme på besøk allikevel?

    SvarSlett
  4. God bedring og nyt innetilværelsen så godt du kan! Jeg er akkurat på jobb igjen etter min runde.

    SvarSlett
  5. God bedring. Håper det retter seg fort.

    SvarSlett