onsdag 2. september 2009

Nå er det jammen lenge siden...

... jeg har oppdatert her inne.
Delvis fordi vi har vært mye uten nett/ datamaskin i sommer, og litt fordi det er fryktelig vanskelig å komme i gang med blogging igjen etter et lengre opphold.
Mye har skjedd siden sist, først og fremst har jeg blitt tante til en foreløbig navnløs liten gutt.


Det andre store var å være forlover i min venninnes bryllup i København.


Brudebukett signert meg

Det var en fin tur, vi var blant annet i Tivoli (så klart), hvor vi holdt oss mest på bakkenivå og spiste candyfloss og lo av "barna" da de kom ned, grønne i ansiktet og proklamerte "Aldri mer!...OK, kanskje bare èn gang til!"

(beklager dårlig "lånt" bilde, men kameraet lå igjen på hotellet)

Jeg var nerdete nok mest opptatt av beplantningen, og tenkte det ville vært fantastisk å se den for 3 uker siden, siden det hele var litt på hell.
Det var veldig etter min smak, store krukker med rosa pelargonier, store trær, massevis av gammeldagse stauder- faktisk fant jeg ca. 75% av de jeg i år har plantet i mitt eget "gammeldagse bed"rundt omkring i Tivolis hage og rabatter.
Pluss en masse mer.
Inspirerende!
Så selv om man ikke er glad i karuseller og denslags er Tivoli absolutt verdt et besøk.

3 kommentarer:

  1. Så bra at sommeren har vært fin. Jeg ble så fasinet av alle stjernen som drysser ned over bloggen sin jeg.Jeg forsøkte å få meg sånne en gang, men mislyktes.Men det er greit, så blir det vakkert å kommme inn til deg.)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Vedrørende Fiona, så hadde jeg ikke noe problem med oppskriften, rent bortsett fra at jeg synes at den var veldig rotete. Jeg bladde frem og tilbake et ukjent antall ganger, og uffet meg!
    Men jeg har fått en melding om at det har vært feil i oppskriften. Jeg har nå bedt om den nye versjonen. Hvis du har kjøpt den, så ville jeg jo tro at du har siste versjon.
    Koselig blogg du har forresten!

    SvarSlett
  3. Hei,ser du har fått svar av Farmor. Har egentlig samme svar og oplevelse som henne jeg, hadde ikke opplevelse av feil i mønstret, kun at det var rotete. Anbefaler å lese det igjennom skikkelig. Jeg fikk mail med oppdatert mønster etter at jeg hadde kjøpt det, så det har vært feil i mønstret tidligere. Håper det ordner seg:-)

    SvarSlett