torsdag 24. juni 2010

Stå stille...!

"Stå stille så jeg får tatt bilde av deg i den nye kjolen din!"


"Hihihihihiiii!"
Dette er meg som prøver å dokumentere kjolen jeg har sydd, og min datter Cornelia som gjør hva som helst for å slippe å posere.


Jeg skal gjemme meg!"
Ok, jeg får prøve et bakholdsangrep.


Æsj funka ikke det heller.
"Hihihi!"


 "Du kan ikke ta bilde av meg nå!"
Jakten fortsetter gjennom hagen og, oooh!


Irisene baki der står plutselig i full blomst!
Mor blir distrahert og begynner å fotografere irisen i stedet.
Da er det ikke vits i å løpe lenger.


Dessuten sår irisen rett ved siden av favorittblomstene til Cornelia, de hun får lov å plukke.
Tulupiner.
Hun er veldig opptatt av blomsternavn, og det er det disse heter- trolig inspirert av hennes forrige favorittblomst, de rosa tulipanene.

 
(Merk Svampebob- crocsene som i følge Cornelia passer til alt)
Lykke!

9 kommentarer:

  1. Takk for busdagshilsen. Det er selvfølgelig veldig veldig ok å være copycat ;). Som du sier - veldig stemningsfylt med små mildler ;).

    SvarSlett
  2. Å, hun er så SØØØØT!

    Og kjolen er også fin.

    SvarSlett
  3. Nydelig jente i fiiiiin kjole... flotte bilder og kreativ fotograf.
    Jeg likte bildene dine veldig godt. Kreative og stemningsfulle. Særlig bilde nr 3 og 4.

    PS Akeleiene sår jeg i potter om høsten og setter ut i snøen. Som regel spirer de som bare det til våren.
    Hyggelig med kommentar i bliggen min :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefin kjole- du er så flink .Og jenta er nå søt da . Irisene jeg fikk hos deg har blomstret og er på vei ned nå .

    SvarSlett
  5. å herligeheten for noen artige sommerbilder da!!! nydelige både bildene og ikek minst jenta i gule crocks, me like!!

    heldige er dere og som har åker på hver side av tomta til katten så dere slipper slik dritekasse, haha

    vakker helg til deere, måtte dere ha flott vær enda! her regner vi nesten vekk...

    gunda klem

    SvarSlett
  6. Ja, nå ble jeg lykkelig! Takk for titten på din flotte bildeserie.. ha en fin helg.

    SvarSlett
  7. Så fin kjole, og så artige bilder! Moro at C. er opptatt av blomsternavn. Vakkert bilde av syriner i headingen.

    SvarSlett
  8. Din datter og hagen er vakker.

    Takk så mye for å kjøpe billetter ... Jeg kan ikke takke dere nok.

    Velsignelser
    Abi

    SvarSlett
  9. Så koselige bilder! Alveaktig:)
    Jeg har dessverre ikke bakt makronene selv.. Men du finner nok mange oppskrifter på dem om du googler:) De har jo blitt så populære og dukker opp i "alle" interiørreportasjer om dagen. Jeg har tilgode å smake på disse søte kakene også, så kanskje jeg skal prøve å bake selv!:)

    Lykke til med bursdagen!:)

    SvarSlett