fredag 12. desember 2008

Bye bye Bettie og takk for alt


Ikke var hun spesielt pen, ikke var hun smart, og ikke kunne hun danse.
Ikke var hun lykkelig, heller, etter biografiene å dømme, ikke blei hun rik av det hun gjorde.
De største kvalitetene hennes var vel egentlig å være ekstremt fotogen, svært uredd, og på rett sted til rett tid.
Allikevel har hun oppnådd å bli et ikon for mange, og kommer nok til å bli hengende høyt på stjernehimmelen i all tid, som den største av alle cheesecake-modeller, en bondagedronning, et humoristisk og nesten uskyldig innslag i en grisete bransje, et stilikon, og den aller, aller beste av sitt slag.

Rest In Peace, Bettie, dear.
Det fortjener du.



5 kommentarer:

  1. måtte le når du sa hun ikke kunne danse for hun var jo i grunnen ikke særlig flink nej. sjarm hadde hun derimot masse av! :D fantastisk flott dame.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
    Synes papirklippingen din var fin på nært hold og jeg:)
    Den kunne jeg tenkt meg å prøvd å lage. Thi-hi.
    Ja er ikke reinsdyr søte... Herlig bilde du og har. Hilsen meg på andre siden av Mjøsa:)

    SvarSlett
  3. Stilig innlegg.
    Inne hos meg ligger det en utmerkelse til deg.
    Klem kate

    SvarSlett
  4. Ja, rest in pizzz ;0)

    Så stilig det er blitt her inne da, er selv ute på en liten runde. Klarer jo ikke kutte bloggen ut helt heller ;0)

    SvarSlett
  5. Hihi, du har rett; danse kunne hun IKKE! Men hun var da fantastisk søt. Jeg hørte at hun var død og regnet med å finne en tribute til henne på bloggen din.

    SvarSlett