mandag 26. januar 2009

Fantastiske knapper!


Jeg er med og konkurrerer om et gavekort fra herlige Snella & Petronella Duften av erteblomster sin blogg.

Og mens jeg først er her, driver jeg gjerne litt ekstra reklame også, for maken til knapper!
Bare se her:


...isprinsesseknapper....

...mitt favorittinsekt øyenstikkeren i knappeformat, for ikke å snakke om...


...Rip Kirby og Modesty Blaise-knapper!
Genialt!

...pin up-knapper, og....

Egentlig er alle knappene deres så fine på hvert sitt vis at alle burde ta seg en titt, du finner garantert noe du liker.
Jeg kommer ihvertfall til å handle der!
Når jeg blir stinn av kroner og har et verdig prosjekt.
Eller vinner gavekort :)
Til Snella og Petronella kommer du ved å klikke på hvilket som helst bilde i denne posten.

3 kommentarer:

  1. De er jo så fine at jeg vil ha dem til pynt på bordet. Tenk å ha sånne knappet rundt halsen på en hvit genser da? Det ble jo som et smykke i seg selv. Utrolig fine og jeg skal inn og titte. Ha en herlig dag:)

    SvarSlett
  2. LEKKERT! :)))
    Kanksje jeg må hive meg på der ja. ;)

    SvarSlett
  3. :D ooops I did it again. hehe. bestilte pin-up knapper så klart. har modesty-knapper fra snella fra før. knis.

    SvarSlett